אין אחד שאוהב ללכת למרפאת השיניים על מנת לטפל בשיניו. ההבדלים בין אדם אחד לשני באים לידי ביטוי במודעות שיש לאחד לעומת חוסר המודעות של השני וביכולת של האחד להתגבר על הפחדים שלו לעומת האחר. הפתרון שיבטיח שיניים בריאות ותחושה טובה יהיה מרפאת שיניים קבועה שמשלבת אווירה טובה וחדשנות טכנולוגית.

מרפאת שיניים צריכה להיות מקום אליו אתם מגיעים על מנת לזכות בטיפול הטוב ביותר לשיניים. מסיבה זו חשוב לבחור את המרפאה בקפדנות תוך שאתם שמים לב לכך שבמרפאת שיניים צוות המטפלים משרה אווירה נעימה, רופאי השיניים והסייעות בעלי ניסיון עשיר בתחום וכמובן חשוב לוודא שבמרפאה יש ציוד טכנולוגי חדיש ומתקדם שיבטיח לכם טיפול קצר, מקצועי ואיכותי לאורך זמן.

משלבים את הכל במרפאה אחת

יש מרפאות שיניים שמאפשרות סוג אחד או שניים של טיפולי שיניים (כמו למשל שיננית, סתימות רגילות ובדיקות תקופתיות) ויש מרפאות שיניים שמציעות למטופלים את רוב סוגי שירותי שיקום הפה תחת קורת גג אחת, אם הכוונה היא אל מעבדה שמופעלת על ידי טכנאי מוסמך וממוקמת במרפאה ואם אל שירותים שונים, כמו למשל שתלים דנטליים, טיפול שורש, יישור שיניים, בניית העצם, כל מיני סוגי טיפולי אסתטיקה דנטלית, הלבנה של השיניים ואפשרות של בניית תכנית לשיקום הפה ויישום התכנית באותה המרפאה אליה אתם מגיעים על ידי צוות מנוסה שמוכר למטופל. מרפאה שכוללת את כל מה שמטופל זקוק לו תהפוך עד מהרה למקום מבטחים עבור כל מי שמעוניין לטפל בשיניו וצוות המרפאה יעזור בהורדת מפלס הפחד. מרפאה שמטפלת בלקוחותיה על ידי ציוד משוכלל ממיטב הטכנולוגיה המתקדמת תבטיח מינימום כאב (אם בכלל) בעת טיפול שיניים.

 

מטיפול שורש ועד אסתטיקה

אם בעבר אנשים נאלצו להתמודד עם כאבי שיניים וטיפולים כואבים וכן עם מצב של שיניים חסרות או מצהיבות שהובילו למראה לא אסתטי ומרתיע, כיום כל אחד שמרגיש שהשיניים שלו אינן באותו הצבע בו הוא מעוניין יכול להגיע אל מרפאת השיניים אל אותו רופא שיניים שמומחה בהלבנת שיניים. כמו כן, מצבים של שיניים חסרות יפתרו על ידי גשר או השתלת שיניים. כאבי שיניים יזכו לצילום וסתימות או טיפולי שורש וכל אחד יזכה באותו מראה בו הוא מעוניין ובשיניים בריאות. טרם אתם בוחרים מרפאה חשוב לוודא שמדובר על מרפאה בה עובדים מומחים בתחום טיפולי השורש, השתלות השיניים ואסתטיקת הפה ושהצוות במרפאה יוצר תחושה של בית.