יישור שיניים ללא גשר

מה חשוב לדעת על יישור שיניים ללא גשר?

יישור שיניים ללא גשר הינו למעשה יישור שיניים המתבצע באמצעות פלטות שקופות, המאפשרות יישור של השיניים מבלי שאף אחד ירגיש כי אתם בעיצומו של טיפול. שיטת טיפול זו לרוב מתבצעת בקרב מטופלים מבוגרים, המבקשים ליהנות מתהליך יישור שיניים מבלי לפגום במראה שלהם במהלך הטיפול.

על השיטה

בעוד יישור שיניים בדרך כלל מתבצע בגיל צעיר, לאחר שכל שיני הבשר בקעו, הרי שאוכלוסיות מבוגרות, שלא נהנו מיישור שיניים במהלך גיל ההתבגרות, מוזמנים כעת לטיפול של יישור שיניים אשר הותאם במיוחד לאלו שעשויים להתבייש לדבר או לחייך עם טבעות המתכת הכסופות. למעשה, מדובר בטיפול פורץ דרך, מאחר וניתן לבצע את יישור השיניים בצורה אופטימאלית, עם מינימום של הפרעה לאסתטיקה במהלך הטיפול. השיטה עצמה מתבצעת באמצעות פלטות שקופות אשר הותאמו באופן ממוחשב ומדויק למבנה שיניו של המטופל, כאשר בכל שלב, מקבל המטופל סט חדש של פלטות להלבשה לאורך כל שעות היום והלילה על גבי השיניים. הפלטות השקופות מחליפות את הצורך בגשר הכסוף המסורתי, והן מזיזות את השיניים באיטיות ובבטחה אל מקומן הרצוי. עם סיום תהליך הטיפול מקבל המטופל סט פלטות סופי, אשר עליו להלביש במהלך שנת הלילה על מנת לשמור על התוצאה.

יתרונות השיטה

יישור שיניים ללא גשר מאפשר ליישר את השיניים מבלי להפריע לשגרת החיים, כך שאין כל צורך להתבייש להופיע בחברה, מאחר ואף אחד לא יכול לשים לב שאתם בעיצומו של הטיפול. כאשר אוכלים, ניתן להסיר את הפלטות השקופות, מה שמאפשר גם שמירה על היגיינת הפה בצורה מיטבית. בעוד הגשר המסורתי למעשה מולבש על גבי השן ואין כל אפשרות להסיר אותו, הרי שלעיתים, תחושה זו, עשויה לגרום לאי נוחות – בעיקר בתחילת הטיפול. יישור שיניים ללא גשר מסורתי פוטר אותנו מאותה תחושה לא נעימה, והסיכוי לדלקות ובעיות חניכיים בעקבות הטיפול מצטמצם לאין שעור.

הצלחת השיטה

על מנת שתהליך יישור שיניים ללא גשר יצליח ליישר את השיניים ולהגיע לכדי התוצאה המצופה, חשובה ההתחייבות מצידו של המטופל. בשונה מגשר רגיל, הרי שאת הפלטות ניתן להסיר – יחד עם זאת, הסרה של הפלטות וחוסר עקביות בהלבשת הפלטות על גבי השיניים, עשויה להאריך את משך הטיפול או לגרוע מן התוצאה המצופה. לכן, חשוב מאוד כי מטופלים אכן ירתמו אל המאמץ וייקחו בחשבון כי כל הסרה של הפלטות עשויה לגרום לכך שהטיפול לא יצלח במאת האחוזים.

יישור שיניים ללא גשר הינו הליך המאפשר ליהנות משיניים ישרות מבלי הצורך לסבול מפגימה באסתטיקה במהלך הטיפול, ועל כן, אוכלוסיות מבוגרות בוחרות לרוב ליהנות מטיפול זה. יחד עם זאת, לא לכל אחד טיפול זה יעיל, ולכן, חשוב ביותר לפנות אל מומחה ביישור שיניים ללא גשר, לצורך בדיקת התאמה ובנייה של תוכנית טיפולים אישית. רופאי השיניים של מרכז בינה לשיקום הפה והלסת מתמחים ביישור שיניים ללא גשר, וישמחו לעמוד לשירותכם לכל אורך התהליך. התקשרו למרכז בינה בטלפון: 02-9669562.