אסתטיקה דנטלית

זה כל היופי

חיוך יפה ולבן יכול להאיר את כל הפנים ברגע, ולשדר חן ואופטימיות לסביבה. כוכבים הוליוודיים ידועים בזכות החיוכים המסנוורים על רקע השטיח האדום.

טיפולי אסתטיקה דנטלית

רוב האנשים מסתפקים בצחצוח השיניים בבוקר ובערב, והמשקיעים במיוחד אפילו מוסיפים שימוש בחוט דנטלי, אבל כדי להפוך את החיוך מיפה למדהים, יש לעתים צורך בעזרה מקצועית. אסתטיקה דנטלית היא למעשה שם כולל למגוון רחב של טיפולים חיצוניים שנועדו להעניק את אותו חיוך הוליוודי זוהר לכל מי שרק יחפוץ בו. בין הטיפולים האסתטיים שאנו מציעים תמצאו:

כתרים

תפקידו של הכתר הוא להחליף את החלק בשן שנקרא "כותרת השן". הכתר יושב על השן ומשמש אמצעי אסתטי אך גם שימושי, כיוון שהוא מגן על השן שניזוקה, לרוב מעששת וחיידקים. הכתר הוא שקוף ומקנה לשיניים ברק ומחזיר אותן לצבען המקורי. קיימים מספר סוגים של כתרים, כל אחד נועד לצורך שונה והם נבדלים בחוסנם (המשמש להחזרת התפקוד לשיניים), ובמראה שלהם.

סתימות

כמעט לכל אחד יש כמה סתימות בפה. פעם היו הסתימות בולטות מאוד, מכוערות ונוטות ליפול. לכן אנשים רבים מנסים "לדחות את הקץ", ודוחים טיפולים אצל רופאי שיניים, כדי שלא יאלצו להכניס סתימות לשיניים. במרכז בינה משתמשים בחומר חדש ואמין בטיפולי סתימות. החומר חזק מאוד והוא בצבעה המקורי של השן, כך שלא ניתן לזהות אותו כלל. הסתימה מוכנסת לאחר שהחור בשן נוקה לחלוטין, והיא אוטמת את החור בצורה סמויה ובטוחה לאורך זמן רב.

הלבנת שיניים

בשנים האחרונות, טיפולי הלבנת שיניים הופכים מקובלים ופופולריים יותר ויותר. בניגוד לטיפולים אישיים להלבנת שיניים, הלבנה במרפאה מקצועית לוקחת בחשבון את צבע השן המקורי, ומסוגלת להביא את צבע השיניים לגוון המדויק כך שהלובן לא ייראה מוגזם ויוצא דופן. כך מתקבל מראה טבעי של שיניים נקיות ומבריקות. הטיפול קצר, פשוט ונטול כאבים.

ניקוי שיניים

ישנם מספר סוגים של כתמים שיכולים להיווצר על שטח השן, וניתנים להעלמה על ידי ניקוי שיניים. חלקם מגיעים כתוצאה מעישון או מאכילה ושתייה של מאכלים ומשקאות מסויימים, ואחרים נובעים מבעיות בהתפתחות האמייל. הטיפול להעלמתם פשוט, מהיר וזול. רוצים שיניים בריאות ויפות?

אנו מזמינים אתכם להתקשר למרכז בינה ולקבוע פגישת ייעוץ ללא כל תשלום בטלפון 02-9669562