טיפולי שיניים יכולים להיות מסובכים או פשוטים, זולים יחסית או יקרים מאד, טיפולים מהירים שאחריהם אנחנו נעלמים לשנים בלי פיקוח או טיפולים שדורשים ביקורת של רופא מדי כמה חודשים. מרפאת שיניים עם רופאים מומחים היא ללא כל ספק מקום טוב להתחיל בו, בין אם אתם זקוקים לטיפולים מינימליים או לטיפול מקיף.

בואו נבדיל בין טיפול שגרתי לטיפול משמעותי

סתימה בשן בפעם הראשונה בחיים שונה כמובן מטיפולי שורש מתמשכים או מהצורך בשיקום הפה במגוון טיפולים שונים. טיפולים קטנים כמו סתימות אפשר לעבור גם במרפאות קופות החולים שמציעות היום שירות טיפולי שיניים בסיסיים. אם זאת, יש הבדל גדול בין טיפול חד פעמי ובין טיפולים ארוכים ומהותיים שמטרתם לשקם את הפה ולשפר את מצב השיניים.

במקרה כזה לא כדאי לוותר על בדיקה מקיפה, חיפוש אחר מרפאה איכותית ועבודה מול רופאים מומחים. כשמדובר בטיפול שיקומי שדורש גם השתלות, ניקיון, שיקום השיניים לאחר השתלה, ניתוחים או כל שילוב אחר של טיפולים שונים, מרפאה שיש בה רופאים מומחים שכל אחד מהם יכול לעזור ולקחת תפקיד בשיקום הפה, היא בעלת יתרון גדול.

במרפאה כזו תוכלו להיבדק, לקבל תוכנית טיפולים מקיפה, לעבוד מול רופאים מומחים שמאחוריהם ניסיון רב בכל סוג של טיפול ולצאת עם תוצאה טובה – שיקום של הפה כולו. לאחר השיקום תוכלו להנות מביקורת קבועה של רופאים שמכירים את ההיסטוריה שלכם ויודעים בדיוק אילו טיפולים עברתם.

מומחה לכל סוג טיפול

יותר מהכל, מרפאת מומחים כשמה כן היא – היא מציעה את שירותיהם של רופאי שיניים שלכל אחד מהם התמחות ספציפית, מה שיכול לעזור לכם להנות מהטיפול המקצועי הטוב ביותר בכל צעד לקראת שיקום הפה.

כשמדובר על רפואת שיניים אנחנו רוצים לדעת שאנחנו מקבלים טיפול זהיר, שנבחר עבורנו באופן מיוחד לאחר בדיקות של הפה והשיניים. אנחנו רוצים להנות מתוכנית טיפולים שהותאמה לנו אישית ונעשית בקצב הנכון מבחינה טיפולית. רק רופא מומחה יכול לבצע סדרת טיפולים מוקפדת וזהירה כל כך.

כשפונים למרפאת מומחים נהנים מהאפשרות לבצע טיפול מקיף שכולל מספר תחומים – בין אם מדובר בהשתלת עצם, השתלות שיניים, שיקום לאחר ההשתלה וכן הלאה ובין אם מדובר בטיפולים כמו טיפולי שורש או אפילו ניקיון והלבנת שיניים.

בחירת מרפאת מומחים עדיפה – נקודה

לא פעם ולא פעמיים אנחנו שומעים על מקרים של רשלנות רפואית בטיפולי שיניים. רופא שיניים שהקרדיט שלו לא נבדק ולא התייחסנו לרזומה שלו ברצינות, סיפורים על אנשים שעברו טיפולים שהסתבכו והותירו אותם עם נזקים ועל מטופלים ששילמו לא מעט כסף ובסוף לא זכו בחיוך המושלם.

פנייה למרפאת מומחים שבה רופאים מומחים שלכל אחד מהם רזומה עשיר וניסיון רב היא עדיפה על פניה לכל רופא לא מוכר או שירות בריאות כללי. לעיתים, הבחירה במרפאה הנכונה יכולה לחסוך לכם הרבה כסף, כאב לב וכאבי שיניים.