אדם שמעולם לא סבל מבעיות שיניים עלול להתקשות להבין עד כמה ההתמודדות עם בעיות כאלה עלולה להיות לא פשוטה. לכן, אם אתם ניצבים היום מול הפעם הראשונה בחיים שבה אתם צריכים לעשות טיפולי שיניים שונים, בהחלט אפשר להבין את הדילמה שלכם לגבי בחירת דרך הטיפול. הימים שבהם היינו פונים לרופא, מקשיבים להסברים שלו ועושים מייד מה שהוא אומר עברו חלפו להם, שכן היום נהוג לקרוא תחילה על הנושא, להתייעץ עם כמה רופאים ורק אז לקבל החלטה סופית. אם הדילמה העיקרית שלכם היא האם לעשות טיפול שיניים בהרדמה מלאה או לא, כדאי שתדעו שאין תשובה אחת חד משמעית לנושא הזה, שכן לכל רופא שעוסק בתחום יש דעה קצת שונה. באופן כללי אומנם זה נכון לומר שאם תעשו טיפול שיניים בהרדמה מלאה תוכלו להימנע מהרגשת הכאב, אך השאלה איזה מחיר יהיה עליכם לשלם. זה נכון שיש היום חומרי הרדמה טובים, יעילים וכאלה שלא מסוכן להשתמש בהם, אך האם הם לא משפיעים על הגוף? לאורך זמן כמובן שהם כן משפיעים ולכן, אם מדובר על סדרת טיפולים לא בטוח שהרדמה מלאה זו הבחירה הכי טובה שיש.

מניעה היא הפתרון הכי טוב

מעבר לכך שאתם בוודאי תוהים מהם היתרונות והחסרונות של טיפולי שיניים בהרדמה מלאה, אתם בוודאי גם רוצים לדעת האם יש עוד אפשרויות. חשוב להבין שהאפשרות הכי טובה לגבי טיפולי השיניים ולגבי שמירת בריאות השן היא פשוט לעשות הכול כדי לא להגיע למצב הזה. כלומר, במקום שתמצאו את עצמכם במצב שבו אתם צריכים לטפל בדלקת החניכיים שלכם, פשוט עדיף שתעשו הכול מראש כדי למנוע את המצב. השתלות שיניים, דלקות חניכיים ועוד הרבה טיפולים אחרים אפשר למנוע מראש אם מקפידים על טיפול נכון בשיניים כל יום, אז למה שלא תתחילו להשקיע בעניין?

האם המחיר צריך להיות פונקציה?

רוב האנשים שרוצים לעשות טיפולי שיניים שונים, בין אם זה כדי להשתיל שיניים ובין אם זה כדי לטפל בכל דרך אחרת במצב, תוהים גם לגבי הכסף. כולנו יודעים שביקורים אצל רופאי שיניים עלולים להיות לא מאוד זולים, אך מצד שני, גם בתחום הזה חוקי המשחק השתנו. כלומר, היום כבר לא צריך להסכים לכל הצעת מחיר שנותן לכם כל רופא שיניים, כי תמיד תוכלו לעשות השוואה עם עוד הצעות מחיר. כמו כן, עוד שיקול שיוכל לעזור לכם להחליט האם אתם רוצים לעשות השתלת שיניים וטיפולים נוספים לפה בהרדמה מלאה או לא, זה כמובן המחיר. בדרך כלל המחיר של טיפולים כאלה בהרדמה מלאה גבוה פי כמה, כך שחשוב ביותר לקחת זאת בחשבון. אין דרך טיפול אחרת שיכולה להתאים לכל האנשים ולכן כל אדם צריך לקבל החלטה בהתאם למצבו האישי.