לא כולנו מודעים לכך, אך השיניים שלנו זקוקות לתחזוקה קבועה. לפעמים נראה לנו שהן פשוט נמצאות שם ושאם נקפיד על צחצוח השיניים פעמיים ביום הרי שלא נרגיש כל כאב ונוכל להאריך את חייהן. עם זאת, בפועל זה לא לגמרי מדויק כי צריך להשקיע קצת יותר על מנת שניתן יהיה לשמור על בריאותן של השיניים. אומנם זה נכון שמדובר, בין היתר, על עניין של הרגל, אך החדשות הטובות הן שהרגלים אפשר לרכוש במהלך החיים ובכל שלב אתם יכולים להתרגל להשקיע יותר בבריאות השן. כך, לדוגמא, אפילו אם עד היום לא באמת הקפדתם להשתמש בחוט דנטלי זה לא אומר שלא תוכלו להתחיל להתרגל לכך היום, והאמת היא, שזה כדאי. העניין הוא שיש הרבה מקומות שאליהם המברשת הרגילה לא מגיעה, דבר שעלול לגרום להצטברות של שאריות מזון וחיידקים. לכן בהחלט כדאי שתעשו כל מה שאתם יכולים כדי לנקות את השיניים בצורה נכונה ורצינית יותר, ובהחלט כדאי לכם להתחיל להשתמש בחוט דנטלי.

כל הסיבות לעשותך שיננית פעמיים בשנה

למרות שכולנו מכירים את האפשרות של שיננית ולמרות שעבור חלק מאיתנו זה כלול בביטוח השיניים, זה עדיין לא אומר שכולנו באמת מקפידים לנצל את ההזדמנות הזאת, וחבל. שיננית יכולה לגרום לנו לא רק להיות בלי חיוך גדול ויפה יותר, אלא היא יכולה גם לדאוג לבריאות השן עצמה. אומנם זה נכון שההופעה החיצונית שלנו חשובה אך חשוב לא פחות שהשיניים תהיינה נקיות כי זה יאריך את בריאותן. לכן כדאי גם לכם לפנות אל שיננית לפחות פעמיים בשנה, אז למה אתם מחכים? בנוסף לכך, אם אתם לא רוצים להגיע למצב שבו יהיה עליכם לעשות השתלות שיניים מסיבות כאלה ואחרות, מומלץ ביותר לבקר אצל רופא השיניים אחת לכמה חודשים. בדיקות שגרתיות יכולות למנוע ממחלות שונות להחמיר ולכן חשוב כל כך להקפיד ולבדוק את המצב אצל המומחים בתחום.

 

אפשר לשלם מחירים הגיוניים על טיפולי שיניים

זה לא משנה בני כמה אתם ועם איזה בעיות שיניים אתם מתמודדים היום, כי בכל מקרה כדאי יהיה לבדוק, בין היתר, לאיזה רופאים אתם הולכים וכמה זה יעלה לכם. זה נכון שכאשר יש בעיות בשיניים אנחנו רוצים לפתור הכול בצורה כמה שיותר מהירה, אך האם לא כדאי יהיה לבדוק גם כמה זה עתיד לעלות לנו? אין שום סיבה שבגללה עליכם לשלם מחירים מופקעים על טיפולי השיניים ואתם תראו שגם בתחום הזה יש הבדלים מהותיים בין הרופאים השונים. לכן, בין אם אתם רוצים לעשות שיננית, השתלה או כל טיפול אחר, כדיא יהיה לבקש הצעות מחיר מכמה רופאים שונים, כי למה לשלם ביוקר? בריאות הפה חשובה וכדאי להקפיד עליה אך זה לא אומר שצריך להסכים לשלם כל מחיר שידרשו מכם.